So Alone

2012.01.03. 19:56

Ezt a dalszöveget egy lánynak írtam... ha esetleg eltalálna ide, felismerné... Szomorú dolog az, amikor szerelmes vagy valakibe, aki csak talonba tesz... így történt itt is. Ennek a lánynak igaz volt barátja, de a kapcsolatuk már nem volt valami jó. A fiú nem foglalkozott a lánnyal, nem figyelt rá, csak én tettem ezt... Nekem elmondhatta bármi baja volt, bármi bántotta a lelkét... úgy volt, hogy szakítanak és akkor talán lett volna esélyem nála... de azért mégsem vagyok erre büszke. Mert hogy,"házi nyúlra nem lövünk". De a lány csak halogatta... és nem dobta a fiút így nekem elegem lett abból hogy én folyton a második vagyok, miközben állítólag engem szeret... Így megmondtam neki, hogy vagy választ közülünk vagy én választok (azaz, kilépek az életéből). Az utóbbi lett végül. Igaz, talán lehettem volna türelmesebb... vagy tudomisén... de már annyit fájt a szerelem, hogy ehhez most nem volt se türelmem, se erőm... ezért vagyok egyedül, megint: So Alone.


Sometimes I walk out to our backgarden
and then
I think about something what hurts me so
now you do
I am so alone
I live on my own

It's so hard to be in-love
When the only one you want
loves another guy
I should never be in-love
That is what maybe I want
you know why...

Why are you the only one?
Who from im still  so far away?
Why am i the only one?
Who just cant make u stay?
Why do you leave me alone?
Who feels good who 's always on his own?

Everytime i walk out and erase my tears
it feels
Like you won't ever be there
where... I am
Because I know and it's true
maybe it 's just about I should
Belive in it, I wish I could
But I'm not the only one who needs you
I am still so alone
I do everything on my own

I should never be in-love
That is what maybe I want
you know why...
Because it hurts so much

Why are you the only one?
Who from im still  so far away?
Why am i the only one?
Who just cant make u stay?
Why do you leave me alone?
Who feels good who 's always on his own?
Ooh, tell me, why is this guy only on his own?
Ooh, why do I have to be alone?

Just.. look at me now on the picture I sent
Maybe you will now understand
How and what do I feel... to you
And maybe you will see it clear
I hope you wont be so far, coming near... to me
listen to me dear,
I need you!

Why are you the only one?
Who from im still  so far away?
Why am i the only one?
Who just cant make u stay?...
I am still so alone...
I do everything on my own...

A bejegyzés trackback címe:

https://hexxasite.blog.hu/api/trackback/id/tr603517383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása